Saturday, December 24, 2011

aisyah amirah :)


okeyy ,this video untuk syamira lah kan .even tk ada lah smpai oversea tu .
her real name AISYAH AMIRAH .sometime kita macam kembar pula kan sya :)
Aisyah A and Aisyah Y in the same dorm .and katil sebelah-sebelah .

Syamira : Cah ,aku pindah sekolah
aecah     : Oh ,
Syamira  : Alaa, aku tak tahan la duduk situ. Lgpun nt kau pindah
                kau tinggal kan aku jugak .
aecah      : (no reply)

sya ,aku tahu kau cakap kat nisa aku merajuk dengan kau kan .yeah
aku tak merajuk sya. tapi macam terdiam bila kau pun nak pindah .yeah
aku rasa kau boleh stay dengan result kau kan :")
aku tk kesah kalau kau pindah skolah asrama lain such as Teknik wtv

awal2 bulan kau dah tak ada macam mum yan nady nana .
btw ,aku belum tentu pindah syah .orang nak ke aku dengan result aku ,haha
isyaAllah Allah knows the best ! ada rezeki tak kemana kan gemok !
Okeyy lah Aisyah ,aku terima lah kau pergi :') takecare

Aisyah Amirah : she's the girl who have a wonderful dimple .
during bedtime she will ask me *cah tak ada cerita ke nak cerita kat aku malam ni*
yeahhh .aku akan rinduuuuuuuuuuuuu sangat saat2 dengan kau .haha :')
syamira tempat luah kan perasaan .tempat nges Atototo ,tempat bercerita semua.
syamira seorang kawan yg baik sangat ,suka derma makanan dia :')
she loves make a joke but no one's laugh .sometime she just like a kid
dia lah peneman ketika Stay Up dalam dorm.

SYA ,would you accompany me when I'm feeling down? when I'm alone saujana there.
would you come and visit me during weekend ? huaaaaaaaa :'(
yeah ,I could not believe that I will lose you .haha jiwang kan aku .macam kau :)
but trust me ,aku sayanggg sangatt kauu !
kita bestfriend kan syaaaa ? hm takecare sya .

p/s : sya .success okey .dont be stress when learning Science okey ! i trust you .
       gonna miss you gemok ! hm

Aisyah and Aisyah ,BFF

No comments:

Post a Comment