Wednesday, December 28, 2011

RAINBOW :)

HAI ,I'm aecah yusof
First of all ,
I love yesterday .we walked and sang together.
this what accross in my mind since early in year 2011 :)
guess what ? tak pernah terfikir dapat jumpa bat macam tu,HAHA
Btw, thankyou so much MUM BAT HANAH NADY SYERA <3

sweet photos :



                          sweet kan gambar kiteorang ? I know HAHA , this what we called friends :)
                            jumpa dekat Wangsa Walk .sebab semua yg di atas duduk area gombak ,
                         but I'm not .terpaksa berpatah tulang datang jugak WW tu demi dorang okeyy .

                                                               MUM AND NADY ,
                                        both of them going to NEW SCHOOL in year 2012 :')
                                     have a nice friend there . take care .me gonna miss you ,hm
                                              before balik ,masa nak separate dengan mum .
                                                     shake hand and a big hug :') lamaaa ,
                                       perasan muka mum dah lain ,something macam nk nangis .
                                    yeah .Allah je tahu macam mana rasa .tp aku tetap senyum :)

                                         FHANAH .comel kan gambar kita baby .muah muah :*
                                   thanks gambar2 ni semua . I steal all photos from you kann :D
                                                 saya akan hilang awak kan tk lama lagi :)

                                                                    BATRISYIA <3
                                                 tak ada gambar comel pun dengan bat kan .
                                        semua gambar bedua dengan bat HIDEOUS LOOK --'
                                      bat thanks sudi keluar dengan aku HAHA , muah muahhh :*
                                               aku pun akan hilang kau tak lama lagi kan bat :')





NUR SHAHIRAH SHAHARUDIN 
susah nk tangkap gambar dengan kau kan .
I think you should know one thing ,aku sayang kau gila-gila
sayang sama macam aku sayang masa sekolah rendah :)
kau kawan susah senang aku masa dulu ,
whoever you are ,we still bestfriend okeyy syera

okey ni masa karaoke
CINDAI CINDAI .ty

No comments:

Post a Comment